SİPARİŞ İPTALİ:
Yeni verilen siparişin iptalini yapabilmeniz için siparişin kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

SİPARİŞİN TESLİMİ:
Siparişiniz kargo firmasına eksiksiz bir şekilde ve kontrol edilmiş olarak  teslim edilmektedir. Bu nedenle ürün teslimi sırasında kargo görevlisi önünde paketin açılarak kontrol edilmesi müşteri sorumluluğundadır.  Eğer bir sorun varsa (eksik ürün, hasarlı ürün gibi) lütfen kargo görevlisine durumu açık şekilde belirten tutanak tutturunuz. Aksi taktirde sipariş eksiksiz ve sorunsuz olarak teslim edilmiş sayılacak ve daha sonraki şikayetler dikkate alınmayacaktır.

SİPARİŞ TESLİM SÜRESİ:
Siparişler İstanbul içine ortalama 3  iş günü, İstanbul dışına ortalama 5 iş günü içinde ulaşacaktır. Cuma günü 14:00 dan sonra verilen siparişlerin çıkışı Pazartesi günü yapılmaktadır.

ÖDEME İADESİ:

Florame'den satın  aldığınız ürünlerin para iadesi yapılmamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünlerin değerinde başka ürün/ürünlerle değişim yapabilirsiniz.

ÜRÜN İADESİ:
Almış olduğunuz ürünün ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan ve ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren otuz günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ve faturası  ile iade edebilirsiniz. Ürün iade talebinizi ürün iade formunu doldurarak belirtiniz. Formu doldururken iade sebebini ve yerine almak istediğiniz ürünleri de belirtmelisiniz. Şayet iade sebebiniz yetkililerce onaylanırsa, sonrasında iade etmek istediğiniz ürün/ürünler faturasıyla kargoya verilmelidir. Daha sonrasında almak istediğiniz ürünlerin- varsa fark ödemesi ve kargo masrafı tarafınızca  karşılandıktan sonra- gönderimi yapılacaktır. İndirim ve kampanya ürünlerinde hiç bir şekilde iade veya değişiklik yoktur. Yukarıda açıklanan durumlar dışında hiçbir ürün iadesi kabul edilmeyecektir.


Hatırlatma,
Teslimat sırasında tespit edilen kusurlu ürünlerin geri gönderimi sırasında  teslimatı yapan kargo firması(anlaşmalı firma olduğu için)tercih edilmelidir.